PRACE REALIZOWANE W OKRESIE OD 06.11.2017 R. DO 12.11.2017R.

13.11.2017

W okresie sprawozdawczym Wykonawca prowadził prace:

PRACE PRZYGOTOWAWCZE I POMOCNICZE:

  • prace przygotowawcze geodezyjne
  • nadzór przyrodniczy
  • nadzór saperski
  • nadzór archeologiczny

 

ROBOTY DROGOWE:

  • wykonanie wykopów
  • wykonanie nasypów
  • wykonanie podbudowy C8/10
  • ułożenie płyt betonowych na podsypce żwirowej
  • ułożenie geowłókniny wypełnionej żwirem
  • humusowanie skarp

 

OBIEKTY INŻYNIERSKIE :

WE-1:

  • przygotowanie podłoża pod ustrój nośny JP
  • szalowanie ustroju nośnego JP
  • zbrojenie ustroju nośnego JL
  • montaż kabli sprężających
  • montaż rusztowań JP

WD-2:

  • beton wnęk bloków kotwiących

WE-3:

  • ściany oporowe z gruntu zbrojonego
  • zasypka przyczółków
  • zasypka muru oporowych
  • rozszalowanie ustroju nośnego JL

WD-4:

  • zasypka przyczółków
  • ściany oporowe z gruntu zbrojonego
  • zasypka muru oporowych

WD-5:

  • montaż podparcia pod ustrój

PZ-6:

  • zasypka fundamentu P1 P4
  • betonowanie ciosów P4 JL

M-7.2:

  • szalowanie korpusu P3 JL
  • zbrojenie stalą korpus P3 JL
  • montaż odwodnienia murów oporowych
  • wykopy pod mury oporowe M3
  • wykonanie materaca pod lico muru oporowego

WE-8:

  • rozszalowanie korpusu P2 JP
  • zbrojenie stalą korpusu P1 JP
  • przygotowanie podłoża pod ustrój

PZ-9:

  • beton niekonstrukcyjny

WE-10:

  • zbrojenie ustroju nośnego JP
  • drobne elementy stalowe ze stali S235 z zabezpieczeniem
  • betonowanie ustroju nośnego JP
  • montaż podparcia ustroju nośnego JL
  • szalowanie ustroju nośnego JL

WD-11:

  • iniekcja kanałów kablowych
  • demontaż deskowania ustroju

Przepust DD-04 w km 1+901,50:

  • zbrojenie wlotu strona lewa i prawa
  • montaż łączników zespalających
  • betonowanie wlotu etap 1 – strona lewa

Przepust w km 10+346:

  • zasypka przepustu
  • izolacja gruba

 

ROBOTY BRANŻOWE:

  • kanalizacja deszczowa z rur PP 600 – odcinek A
  • studnie Dn1500 z zastawką – odcinek A
  • studnia osadnikowa z deflektorem Dn 2000 – odcinek A
  • kanalizacja deszczowa z rur PP 500 – odcinek A
  • kolizja 2WN – odcinek A